
قزوه را دوست دارم. هرچند كم تر از بسيازي از بزرگترهاي شعر با ايشان حشر و نشر داشته ام. قزوه صريح است و حرف ميزند. چه خودش چه شعرش. شايد تنها شاعر هم روزگار ماست كه گر دويست سال ديگر هم كسي تنها يك شعرش به دستش برسد ميتواند بفهمد كه شاعر شعر مسلمانس شيعه و انقلابي ست. حالا كه روزگار دارد بازي در ميآورد و مثلا جامعه به بهانههاي مزخرفي شلوغ شده و بزرگان نان به نرخ روز خور مشغول بيانيه صادركردنند و عده اي هم اين لالوها مشغول خوشه چيني از كثافت برجامانده از نان به نرخ روز خورها، دلم بيشتر به قزوه قرص...
ادامه مطلب