فكر ميكنم كه باد
اولين زائر تو بود.
قبل از اين كه خواهرت
بر فراز قتلگاه
بيايد و
بين تيرها و نيزهها ....
*
خواهرت
باد بدو.
باد
هيچگاه اسير هيچ كس نميشود
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 16:28