فكر ميكنم كه باداولين زائر تو بود.قبل از اين كه خواهرت بر فراز قتلگاه بيايد و بين تيرها و نيزهها ....*خواهرت باد بدو.باد هيچگاه اسير هيچ كس نميشود بخوانید...